Obchodní podmínky:
Předmětem obchodních podmínek ubytovatele je úprava podmínek realizace ubytovacích služeb poskytovaných objednatelem klientům . OP jsou nedílnou součástí všech ujednání mezi ubytovatelem a klientem. Potvrzením nabídky Ubytovatele nebo učiněním rezervace klienta uznává Klient následující OP za závazné pro všechna plnění související s předmětem OP.
Rezervace
Objednání pobytu v minikempu nacházejícím se v areálu Nového rybníka lze učinit pomocí rezervačního systému, který je dostupný i na webových stránkách kemp.nrpb.cz.
Na základě provedené rezervace je klient přesměrován na platební bránu GoPay. Objednávka pobytu vzniká rezervací pobytu a zaplacením rezervace ve výši 100 % ceny pobytu prostřednictvím platební brány GoPay. Objednávka pobytu je potvrzena zpravidla okamžitě po provedení platby. Smluvní vztah vznikne doručením potvrzením objednávky. Neobdrží-li klient potvrzení objednávky do 24 hodin od provedení platby, je klient povinen kontaktovat správce systému na e-mailové adrese matousek@szmpb.cz.
V případě skupinových rezervací týkající se obsazenosti více než jedné chatky (více než jednoho stání pro karavany), například pro školy, spolky a jiné skupiny, není potřeba rezervovat si vše na rezervační systému, nýbrž lze komunikovat přímo se správcem systému po mailu na adrese: matousek@szmpb.cz.
Platební podmínky
Cenu za ubytování je povinen klient uhradit prostřednictvím platební brány GoPay. Cena ubytování je uvedena na webových stránkách.
Práva a povinnosti
Klient je povinen se před ubytováním prokázat ubytovateli platným občanský průkazem, cestovním pasem nebo jiným dokladem totožnosti. Klient má právo užívat prostor vyhrazený mu k ubytování, event. využívat dohodnuté služby s ubytováním spojené. Ubytování domácích zvířat není možné. Klient je povinen zacházet s majetkem ubytovatele šetrně a každou zjištěnou závadu nebo škodu na zařízení je povinen neprodleně ubytovateli ohlásit. Odpovídá za škody, které způsobí na majetku ubytovacího zařízení, a to i za osoby, které za ním přišly na návštěvu. Tyto osoby je povinen ohlásit na recepci minikempu! Osoba, která nemá uhrazené ubytování, nesmí v minikempu Nového rybníka přespat bez této úhrady. Škoda se hradí buď ihned před ukončením pobytu, nebo může být uhrazena dodatečně. Při zjištěné škodě bude však sepsán protokol o poškození věci oboustranně potvrzený a pořízené foto. Klient není oprávněn v chatkách přemisťovat nábytek, provádět zásahy do elektrické či jiné instalace. V chatkách nesmí používat vlastní elektrospotřebiče, kromě těch, které slouží k jeho osobní hygieně. Další práva a povinnosti Klienta jsou uvedeny v Návštěvní řádu, který je vyvěšen v chatkách.
Práva a povinnosti ubytovatele: ubytovatel je povinen odevzdat klientovi ubytovací prostor ve stavu způsobilém pro řádné užívání a zajistit mu nerušený výkon jeho práv spojených s ubytováním. Ubytovatel si vyhrazuje právo ve výjimečném případě klientovi nabídnout i jiné než sjednané ubytování, pokud se podstatně neliší od potvrzené objednávky. Stejně tak může ubytovatel nabídnout jiné ubytování/chatku než tu, ve které byl ubytován, požádá-li klient o prodloužení pobytu. V případě, že klient ukončí svůj pobyt dříve, než bylo sjednáno v potvrzení rezervace, má ubytovatel právo účtovat klientovi částku za celý pobyt. Ubytovatel neodpovídá za věci, které klient do ubytovacího zařízení vnesl, dále za peníze a cennosti. Povinnost nahradit škodu se nevztahuje ani na vozidla a na věci ponechané ve vozidle.
Zrušení pobytu
Vypovědět objednávku ubytování před nástupem pobytu může klient kdykoliv bez uvedení důvodu, a to písemnou formou. Ubytovatel pro tento případ účtuje stornovací poplatek, který je součástí smlouvy. Totéž platí, pokud klient nenastoupí v rezervovaném termínu a ani svou rezervaci písemně nezruší. Pokud se klient na sjednanou dobu ubytuje, avšak předčasně ubytování zruší a ubytovatel nemůže zabránit vzniklé škodě, je klient povinen zaplatit cenu za ubytování v plné výši. Ubytovatel může před uplynutím ujednané doby ubytování smlouvu vypovědět bez výpovědní doby, porušuje-li klient i přes výstrahu hrubě své povinnosti ze smlouvy, nedodržuje ustanovení návštěvního řádu anebo dobré mravy. V takovémto případě nemá klient nárok na vrácení ceny pobytu ani její části.
Storno podmínky
20 % storno poplatek z celkové ceny pobytu na pobyty zrušené více než 31 - 60 dní před příjezdem
30 % storno poplatek z celkové ceny pobytu na pobyty zrušené více než 5 - 30 dní před příjezdem
100 % storno poplatek z celkové ceny pobytu na pobyty zrušené méně než 5 dnů před příjezdem
V případě storna pobytu více než 60 dnů bude stržen stornovací poplatek ve výši 50,- Kč.
>